فرم ساز گراویتی چیست؟
امروزه در هر سایت وردپرسی نیاز به این دارید که بتوانید انواع فرم تماس، فرم دریافت سفارش و از این قبیل فرمها را بسازید. گراویتی فرم به شما کمک میکند تا از انواع فیلدهای متنی، انتخابی، رادیویی، ارسال فایل و… با امکان گذاشتن شرط و دادن انواع استایل آماده و سفارشی استفاده کنید. همچنین قابلیتهای بسیار پیشرفتهتر مثل ساخت فرم فروش(محصول دانلودی، خدمات یا فیزیکی) یا ساخت فرم نظرسنجی و مسابقه را نیز دارید که امکان استفاده از طریق کد رهگیری در آنها نیز فراهم است. در ادامه به بررسی چندتا از کلیدیترین قابلیتها و ویژگیهای افزونه گرویتی فرم میپردازیم.
آچار فرانسهای برای هوشمند کردن فرمها در وبسایت شما…
تنوع ساخت انواع فرم
تنوع بی نظیری از انواع فرم را با گرویتی فرم تجربه کنید. شما میتوانید از انواع فرمها با فیلدهای متعدد که برای هر نوع فرمی مثل فرم پرداخت، فرم تماس، فرمهای چند مرحلهای، فرم نظرسنجی، فرم شرکت در آزمون با قابلیت پیگیری نتایج آزمون و… استفاده کنید.
فرمهای محدود شده
فرمهای پرداختی
فرمهای چند مرحلهای
و فرمهای دیگر مطابق نیاز شما
هر نوع فیلد و دادهای ایجاد کنید
امکان ساخت انواع فیلدها با امکان شخصی سازی هر فیلد بهصورت جداگانه وجود دارد. شما میتوانید از انواع فیلد متنی، رادیویی، چند انتخابی، فیلدهای مرتبط با ارسال نوشته، فیلد آپلود فایل در انواع حجم و فرمت دلخواه، فیلدهای پیشرفته همچون آدرس و فیلدهای پیشرفته برای درج محصول استفاده کنید.
جدایی از این امکان استفاده از افزونههای جانبی مختلفی هم وجود دارد که با نصب هریک از آنها میتوانید فیلدهای پیشرفته دیگری را در گراویتی فرم تجربه کنید.
هر یک از این فیلدها امکان شخصی سازی متنوعی از نظر تنظیم اندازه فیلد، جایگاه نمایش بهصورت گروهبندی شده، گذاشتن انواع شرط برای فیلدها، امکان پر کردن فیلد صرفاً برای کاربران و… را نیز دارند.
انواع فیلد انتخابی
انواع فیلد کدگذاری شده
محدود کردن فیلدها
و دهها فرم دیگر مطابق نیاز شما
کنترل فرمها با قابلیت شرطگذاری
برای فیلدهای خود شرط بگذارید که اگر مطابق با قوانین و مقررات تعیین شده بودند، امکان پر کردن فیلدها یا نمایش آنها فراهم باشد.
بهعنوان نمونه فرض کنید یک فرم برای دریافت ”سفارش تولید محتوا“ ایجاد کردهاید؛ در این حالت محتوای شما میتواند در قالب محتوای متنی، ویدئویی، صوتی یا تصویری باشد. هر یک از این نوع محتوا نیز میتوانند به چند گروه تقسیم شوند. بهعنوان مثال خود ”محتوای متنی“ میتواند به چند گروه محتوای محصول، محتوای مقاله، رپورتاژآگهی و… تقسیم شود. در هر یک از این تقسیم بندیها شما نیاز به یک سری جزییات جداگانه دارید.
بنابراین به کمک قابلیت شرط گذاری در فیلدهای گرویتی فرم میتوانید فرمهای خود را مدیریت کنید تا تنها در حالتی که شرطها فراهم بودند فرم نمایش داده شود. وقتی کاربری درخواست تولید محتوای رپورتاژ آگهی داشته باشد، نیازی نیست که با فیلدهایی که برای محتوای محصول درنظر گرفته شده وی را گیج کنید.
و دهها سناریوی شرطی دیگر بر روی فرمها…
برای نمونه روی دکمههای زیر کلیک کنید
نمونه فرمهای اجرا شده با گراویتی فرمز